Inte bara pappalösa utan även kameralösa

2009-02-06 @ 13:28:46

Fina ord jag uppfinner va?

Inte nog med att jag var snäll och packade och fixade saker åt maken... jag var även en ängel och lät honom låna MIN kamera.

Sist jag lånade ut min kamera till honom resulterade det i att han glömde den på flygplatsen i Frankfurt... kanske blir det i en servicetaxi mellan Damascus och Amman den här gången...

För jag är ganska så överygad om att det var sista gången jag såg den... buhu hu!

Jag ångrar mig redan angående kameran... men som kompensation så glömde jag att packa ner den enda present till familjen som han skulle ha med sig. Hittade den i köket idag! Jag hade lagt paketet bredvid kylskåpet och sen råkat lägga en kökshanduk över och stressad som jag var glömde jag helt av det...

Aj aj... presenten var lite utav en fredsgåva till makens storebror och hans fru... killarna har varit ovänner i ett par år nu och inte ens pratat med varandra.

Har redan hunnit sakna min kamera... ville ta kort på Bebben förut... han mår så dåligt... har hög feber och man ser på hela honom hur dåligt han känner sig. Han hade lagt sig så fint på soffan och bara låg där... och såg så ynklig ut!

Min baby...


Nu kommer Divan... jippi!


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0