Lyxigt med lax

2009-02-06 @ 19:30:48
Idag har vi ätit god laxmiddag... enkelt och lätt... kokt potatis och broccoli, ugnsbakad lax och till det lite citron och en sås på cremefraiche med basilika och soltorkad tomat.

Mums för både stora och små!

Vid femtiden fick jag ett sms från maken, där han skrev med stora bokstäver som om han skrek: Nu är jag i Jordanien!
Förstod utav tiden att döma att han måste ha passerat gränsen vid ungefär den tiden...

Måste vara en härlig känsla att komma hem efter flera års bortvaro...

Alltså min ena stora dotter är så jäkla egoistisk och högfärdig så att jag börjar undra om jag verkligen är hennes mamma... en sån brist på empati!

Idag har jag inte gjort mycket ... handlat, lagat mat, sökt jobb, gjort läxan till kursen på måndag och försås tagit hand om Bebben. En lång och lugn dag!

Nu ska jag smågreja lite och sedan sätta mig ner för en lugn kväll... framför tv:n tror jag... får passa på nu när det är fritt fram och inga arabkanaler igång.

Fast jag måste erkänna att det redan är lite småtråkigt... även om det är jobbigt att vara hemma båda två samtidigt... så blir det väldigt tomt när man inte är två längre!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0