Min bästa vän och syster

2009-02-08 @ 00:24:36
Idag har hon varit här och hälsat på mig. Vi träffas så sällan nu för tiden då hon för ett par år sedan flyttade till en annan stad.

Just nu har hon förmodligen landat i sitt hemland... där hon ska tillbringa ett par mysiga dagar och vila upp sig lite.
Det var jätte mysigt att träffa dig idag och jag hoppas att vi snart ses igen... kanske men bara kanske kommer jag och våldgästar dig en dag eller två i nästa vecka då du är tillbaka igen.

Hade jag haft en syster så hade det varit hon... hör DU det... det hade varit DUUUU....

                                 
                         

Szivem! Ön növérem. Ön mindig itt értem és azért szeretlek. Köszönöm részére egy csodálatos nap!

Kommentarer
Postat av: Ildikó

Min Käraste !



Du en pärla på högt nivå ! Jag älskar dig Också det vet du . om jag skulle kunna välja att få en syster på riktigt skulle vara du fattar du? bara du , vi är så nära till varandra som man kan bara bli.... tack för inlägget , jag smällter av det .... kan du vara så snäll att skriva när vad du ville skriva med den där på ungerska så kan jag hjälpa dig med riktigt översättningen :) men jag fattar i alla fall , så är det när jag skriver fel jag med på svenska , kan gå fel ... kramizz tack att jag fick komma till dig din syster Ildiko

2009-02-13 @ 19:11:42
Postat av: mimia

Haha...älskling! Det är det där ön som inte ska vara med va? Det stod så i lexikonet men jag tyckte det var konstigt!

2009-02-14 @ 11:53:14
URL: http://mimia.blogg.se/
Postat av: Ildikó

vad ville du skriva sriv det i stället ön = ni typp

2009-02-14 @ 12:36:04

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0