Små små perfekta...

2009-02-20 @ 14:51:45
... snöstjärnor hade jag i mitt hår idag!

Det snöade lätt när jag gick hem från dagis med barnen... jag råkade av en händelse titta ner på mitt hår och där såg jag små små alldeles helt perfekta snöstjärnor.Så vackra! Ibland önskar jag att jag hade ett mikroskop... men det är klart snöstjärnorna skulle ju förstås smälta innan jag hann titta på dem.

Intervjun gick bra... hade detta varit för några år sen så hade jag varit så där jättenervös inför varje intervju... men jag känner mig faktiskt helt coollugn under varje intervju. Avslappnad och glad!

Nu är det bara till att vänta på svar!

Strax bär det av mot Göteborg och tågstationen... barnen ska bara äta lite pizza först!

Kommentarer
Postat av: Singelpappan

Hoppas att du har det bra i vinterkylan och att du får det jobbet som du vill ha... :-)



Kram


Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0