Sol och ljus

2009-02-24 @ 10:29:47
Vad fint det har varit de senaste dagarna!

Solsken och ljus, det blir inte mörkt lika snabbt på eftermiddagen längre... man kan känna att naturen börjar att andas vår. Fantastiskt att bara lite ljus kan få människor att må så mycket bättre och göra dem gladare.

Min rygg har varit helt hopplös den senaste tiden... den vill inte alls vara med! Jag älskar att gå långa promenader... men den sista tiden har det inte gått, för när jag går så får jag ändå mer ont i ryggen. Värken går liksom ner i benen, det blir svårt att röra dem och så domnar de och för varje steg jag tar blir värken i ryggen värre och värre... det bränner och knakar!

Hoppas det blir bättre eller försvinner snart... så att jag kan promenera i vårsolen när den tittar fram.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Ja, visst är det härligt med ljuset!



Inte roligt för dig att ha så ont i ryggen. Jag har också dålig rygg och ofta värk. Jag vet hur jobbigt det är. Jag skulle behöva träna upp min rygg så den blev starkare. Funderar på att börja simma. Ryggsim ska ju vara bra och stärkande för ryggen.



Hoppas att du blir bättre snart!



Kram på dig!

2009-02-25 @ 22:06:10
URL: http://mammabloggen.com/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0