Söndag igen

2009-02-15 @ 18:54:32
... och sportlovet är slut! Och så  var det dags för vanliga vardagen...

Igår hade vi en mysig dag med god mat och efterätt. Det blev även mys på kvällen... Vi såg på " Bruce den allsmäktige" som visades på fyran.

När småbarnen somnat satt Prinsen och jag och tittade på lägenheter på nätet. Hans lärlingsplats har nu gått över till ett fast jobb, trots att lärlingstiden inte är över ännu. Jag är jätteglad för hans skull och naturligtvis stolt!

Nu planerar han att flytta hemifrån...

Idag , som alla söndagar så har det varit en lång och lugn dag och vi har inte gjort mycket. Jag har inte ens varit utanför dörren... förutom då jag satt på balkongen med en kopp te.

Idag har vi haft besök (ja hon kommer bara på små korta visiter nuförtiden, upptagen tonåring som hon är) av lill Maran och de stora barnens småsyskon. Det är alltid lika roligt när de kommer på besök! Divan blev superglad för hon hade inte sett sin lillebror sen i augusti förra året, då hon och pappan inte pratar med varandra.

Idag fick jag dessutom ett kul samtal... i morgon ska jag på jobbintervju! Och det är inte för det jobb som de ringde om häromdagen utan ett annat. Och tro det eller ej... det här jobbet hade jag inte ens sökt!

Jag hade sökt ett annat jobb hos dem, men rekryteraren (som jobbade över idag) hade läst min profil och tyckte att jag skulle passa för det här jobbet. Det lät helt perfekt så det här jobbet vill jag VERKLIGEN ha, så snälla håll tummarna för mig!

Fast nu känner jag mig lite stressad... dum som jag är så köper jag alltid bara kläder till barnen och ingenting till mig själv... jag får panik när jag tittar i garderoben och inte hittar något som jag tycker passar att ha på sig. GRRRRRR!

Nej nu ska ett par ungar badas och stoppas i säng och saker ska förberedas inför morgondagen...

Kommentarer
Postat av: Helena

Det är likadant när jag tittar i min garderob. Alla kläder är i storlek 116;)



Jag håller tummarna för dig! Jag tror att jobbet blir ditt:)Lycka till nu!

Kramar

Helena

2009-02-15 @ 21:08:33
Postat av: only me

ja det är inte så man skämmer bort sig själv direkt hehe.



jag håller massa tummar för din skull imorgon. hoppas det går bra men det gör det säkert =)

Lycka till!!!

2009-02-15 @ 22:56:54
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974
Postat av: Anna Book

Hej hej vill äntligen titta in hos dig ;) Och tacka för alla dina gulliga och snälla kommentarer. Dom värmer ska du veta!!!



Ja du vet hur det är...ens barn är ju det vackraste som finns och du har 8 st.....WOW!!!! Kvinnor som du är mina förebilder ska du veta då jag vet hur det är att ta hand om BARA 3 st. HAHAHAHAHA det skulle förmodligen vara rena semestern för dig ;)



Var rädd om dig och hoppas vi hörs igen, stor varm kram Anna Book.

2009-02-15 @ 23:50:53
URL: http://www.annabook.nu

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0