Tonåringarna flyr fältet...

2009-02-03 @ 18:14:22
... på grund av att småbarnen har magsjuka!
 
Hm... undrar om det fungerar, för om det är risk för smitta så är de väl redan smittade?

Idag har maken bokat sin biljett... så om allt fungerar som det ska så åker han på fredag... och när han kommer tillbaka det vet vi inte riktigt. Han ser i alla fall fram emot resan...

Klart han ska ju få träffa släkten...

Och jag börar genast att smida planer som... vart ska vi möblera om, eller vad ska jag köpa för nytt eller vilket rum ska renoveras om... moahahaha... förändringens tid är inne! Tror att vardagsrummet ska få sig en omgång...

Priiiinseeeen! Koom till mamma... nu ska vi greeeeeeeeeja!

Kommentarer
Postat av: Only me

wow en sån snäll prins vill jag oxå ha som man bara kan kalla på sådär ler

Min är en lite... hmm... bekvämmare variant haha.

ja passa på nu när du får styra helt själv ler

2009-02-03 @ 20:35:27
Postat av: mimia

Ja man får passa på att ändra om lite! ;)



Bara nu Prinsen har tid att hjälpa mig... det är kanske inte så kul att efter en arbetsdag åka hem till mamma och fortsätta att jobba. Men det finns ju helger...

2009-02-03 @ 23:07:59
URL: http://mimia.blogg.se/
Postat av: Therese

Jo det känns otroligt tråkigt att det ska bli så. Vi planerar flytten för fullt. Jag känner dock att jag måste avsluta allt det här med läkarna osv först. Men flytten är helt klart på gång. Ska bli roligt men lite läskigt samtidigt. Är ju alltid lite skrämmande att flytta till ett ställe där man inte känner någon alls. Han jobbar om dagarna och i o med att jag är sjukskriven är jag rädd för att jag ska bli sittandes ensam i lägenheten... Men jag har ju 2 hundar att sköta om iaf :)

2009-02-04 @ 14:01:00
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/
Postat av: mimia

Jag får väl komma och hålla dig sällskap då min Prinsessa!

2009-02-04 @ 14:06:11
URL: http://mimia.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0