Fast and the Furious 3

2009-01-31 @ 02:13:00
Det blev filmen vi såg ikväll... jag och alla barnen som var hemma, det vill säga alla förutom Divan och Värstinnan.
Vi åt popcorn och drack saft... inga starka drickor här inte!

Barnen gillar när det är lite fart och fläng i filmerna och det var det definitivt i den här...

Tycker att huvudrollsinnehavaren är så sööööt!

       

       

Nu är det läggdags för alla mammor... det är tyst och stilla i hemmet och ute faller snön! Jag hoppas den ligger kvar så att vi kan gå ut och åka pulka imorgon... för första gången den här vintern!

Kommentarer
Postat av: Asfaltmamman

Den här mamman däckade av ren utmaning efter första veckan tillbaka på jobbet post-influensaveckan, och sov som en gris från ca 21-03. Och nu är jag pigg som en mört...hmm, tur att det är lördag imorgon så att jag får såsa omkring bäst jag vill. Ha en fin helg!

2009-01-31 @ 04:06:22
URL: http://albyhills.blogspot.com/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0