Härligt kallt...men ingen snö :(

2009-01-16 @ 17:29:26
Idag var det riktig vinter... kallt som sjutton, men fint med sol! Men var är snön någonstans?

Idag började småttingarna dagen med sångstund på dagis... det tyckte de var kul... och de kände genast igen de flesta utav sångerna och kunde sjunga med... till och med Bebben.

Jag var med på sångstunden, men sen gick jag hem och åt frukost med Divan... en sån där riktig "mysfrukost" med goda grova mackor och chai te.

Till middag idag blir det gammel mormors köttbullar med potatis och sås... på barnens begäran! Vi äter sent idag för jag var ute på lite biblioteksäventyr med Divan...

Maken är på middag hos en av sina vänner...lite "bachelorparty" tror jag för han ska gifta sig alldeles snart.

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0