I natt sov jag som ett barn

2009-01-20 @ 17:43:05
Divan sov borta i natt och då passade jag på att låna hennes nya anatomiska kudde... som jag sov... minns inte när jag sov så gott sist! Jag brukar alltid vakna minst hundra miljoner gånger under natten för att jag alltid får så ont och blir så stel.

Men inte i natt...

Förutom kudden så hade jag också tagit en voltaren och en alvedon tillsammans... det höll värken borta och stelheten märktes inte ens!

Tror att jag också får införskaffa mig en sån där kudde! Eller hoppas på att hon sover borta ofta...

Så fort jag lämnat ungarna på dagis i morse så sprang jag hem och gick och la mig igen... jag kunde inte motstå kudden... jag var bara tvungen att lägga mig igen.

Kommentarer
Postat av: M.

Hej.

Läste först automatisk kudde och undrade förstås vad det kunde vara...hm,fast sedan läste jag en gång till :)



Hittade hit via Kraka.

2009-01-20 @ 22:28:44
URL: http://mbloggen.wordpress.com
Postat av: mimia

Hej M!

Jag var tvungen att skratta lite när jag läste automatisk kudde... det hade nog allt varit något!

2009-01-21 @ 00:13:38
URL: http://mimia.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad skönt att kudden ger dej lite bättre sömn! Det låter verkligen som en klok investering!



Roligt att du gillar mina foto, vi har en systemkamera (Canon EOS 400D). Min sambo är kameratokig och dreglar ständigt över nya kameror och tillbehör som han önskar köpa!:)



Tack för dina kommentarer, jag blir glad varenda gång!

2009-01-21 @ 08:25:36
URL: http://www.medennypasalt.blogspot.com

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0