Igår låg jag knockad!

2009-01-07 @ 14:35:30

Jobbade på morgonen... frös hela tiden... när jag kom hem dök jag i säng och där stannade jag hela dagen och halva kvällen. Feber och frossa och ont i hela kroppen!

Och inget smärtstillande eller febernedsättande hade vi hemma...

Jag frös hela tiden oavsett vad jag gjorde, låg nedbäddad under två täcken, påklädd och ungarna fick stup i kvarten springa och värma en sån där vetekudde i micron.

Igår kom båda mina stora tjejer hem från utlandet. El Greco var alldeles underbar som vanligt och hämtade Divan från flygplatsen... oh, vad det var gott att krama om henne! Efter sex månaders bortvaro...

                                                             

Värstinnan kom ju också hem från sin polenresa men hon valde att stanna hos pojkvännen igår, skyllde på att de var trötta efter resan... de hade bilat! Så henne får jag krama på idag...

I natt kunde jag inte sova för att jag frös så mycket, det var bättre en stund på kvällen för lill Maran hade med sig en värktablett hem från sin kompis, men hela natten låg jag där och bara väntade på att få somna...

I morse släpade jag mig upp ur sängen för att gå och jobba mina timmar... Stön!


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0