Mera Toscana...

2009-01-16 @ 18:21:05
När jag kom hem från biblioteket stod TV:n på... det var en arabisk kanal, Qatar närmare bestämt och de visade precis ett program om Toscana.

Så underbart vackra bilder! De visade en massa lanthus... flera av dem var flera hundra år gamla, stenhus... men upprustade och renoverade inomhus... så jättefina!

Jag tycker det är så fint! Så enkelt men ändå så vackert och hemtrevligt... vitkalkade putsade väggar, stenväggar, takbjälkar i mörkt trä som syns, trägolv, rustika möbler... och alla dessa vackra trädgårdar, en del riktigt vildvuxna med ändå så charmiga...

Jag blir sjuk när jag ser sånt... vill ha, vill ha och återigen vill ha!

                

Kommentarer
Postat av: Singelpappan

Håller med dig...



När ska vi åka ner och titta på hus? ;-)



Kolla in min äggakaga om du vill!


Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0