Nytt år ny design!

2009-01-03 @ 14:41:46
Vi provar det här ett tag så får vi se sen vad som händer...

Har så fruktansvärt långtråkigt... behöver städa... STORSTÄDA... men jag blir deppig bara jag ser mig omkring. Och det finns ingen som erbjuder sin hjälp...

Idag är jag emellertid ganska så glad... på tisdag får jag en fin fin present! Något som jag har längtat så mycket efter... när jag tänker efter så får jag faktiskt ytterligare en present den dagen... två ovärderliga saker på en och samma dag!

Kan det bli bättre?



PS. Mrs Mulatt du verkar ju veta vad jag längtar efter... hihi! Stämmer så bra så...

Kommentarer
Postat av: nela

hej! jag fick inte skriva för henne för hon skulle överasska dig. fy faan va jag längtar. vi går till partille c alla 3 o fikar o äter sushi me alla dina söta barn också =) ska bli kul! fin ny design du har och fina bilder. kram nela

2009-01-03 @ 23:43:33
URL: http://vrionela.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0