Rida rida ranka...

2009-01-23 @ 21:27:54
... hästen heter Blanka!

Imorgon ska Divan och Värstinnan iväg och rida. De ska vara borta över natten, så det blir nog ridning både imorgon och på söndag. Så mysigt! Jag önskar att jag också kunde åka med...

Det är sånt här som jag skulle vilja göra med tjejerna nu när de är stora... fast just nu så säger min rygg nej till sånt!

Det är i alla fall jättebra att tjejerna är sams och kan umgås utan att bråka med varandra. Nu börjar de lite att vara så som systrar ska vara mot varandra...

Hade jag själv haft en syster så hade vi nog aldrig aldrig blivit ovänner... utan alltid varit de bästa vänner!

                      

Kommentarer
Postat av: Ingela

Åhh..jag har alltid önskat mig en syster. Är yngst med tre storebröder. :)



Hoppas att du har en fin helg! KRAMAR!

2009-01-24 @ 22:07:16
URL: http://mammabloggen.com/
Postat av: Mimia

Haha! Jag är äldst med tre småbröder! Tack det samma...

2009-01-24 @ 22:23:16
URL: http://mimia.blogg.se/
Postat av: bec

SNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLLLAA!

2009-01-25 @ 14:03:20

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0