Så grått...

2009-01-10 @ 15:27:27
Vilken tråkig dag! Så jättegrått ute... när man tittar ut genom fönstret får man bara lust att inte göra någonting. Detta kallar jag deppväder!

Tråkigt... den enda syssla som finns att göra är att städa... och det är inget jag känner för, för idag är jag helt stel i kroppen.

Laga mat ska jag i alla fall göra nu...

Att laga mat är rena terapin för mig, då glömmer jag allt annat och befinner mig i en annan värd... ni skulle bara veta vad jag tänker och fantiserar på då.

I tankarna är jag mig inte ens i närheten av där jag egentligen befinner mig...

So long folks!

      
          Foto: Matilda Lindeblad

Kommentarer
Postat av: Singelpappan

Förstår hur du känner det! Drömmer mig också ofta bort. Vill ibland trycka på Reset-knappen och starta om från början.



Fast en reset-knapp för de senaste två åren räcker bra. Resten kan få vara sparat... :-)


Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0