Shopping

2009-01-15 @ 19:51:03
Idag har Divan och jag tagit oss en runda på köpcentret...

Det blev lite smått och gott... lite kläder till barnen, nya gardiner till lill Fans rum, en anatomisk kudde till Divan (usch vad dyra de är!)... fast den ska jag faktiskt knycka någon natt när hon inte är hemma, för jag tror att jag kanske skulle behöva en sån jag också för att kunna sova bättre.

Det blev dock inget till mamma den här gången...

Fy sjutton vad trist det är ...när man väl får pengar  så tar de bara slut... så FORT...alldeles för fort!  Man hinner ju knappt njuta av dem... hihi!

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh tack, snäll du är :)

haha men det fotkrämen är super bra :) Man blir jätte mjuk av den oxå + att den hjälper mot sprickor :) Jag har testat många olika, dyra som billiga men denna slår alla :)

2009-01-15 @ 22:35:55
URL: http://juliakrischel.blogg.se/
Postat av: Sexbarnsmamman

Paris är en sådandär dröm. Jag räknar doock inte med ngr utflykter de närmsta åren...men det ska bli av, en dag! Det finns en sparbössa som inte går att länsa- för ändamålet, med en bild av Paris på :-)



Hi, hi...roligt att höra att det finns fler galningar i landet som älskar sin mans doft och behöver den...



Kram

2009-01-16 @ 06:31:56
URL: http://sexbarnsmamman.blogg.se/
Postat av: sexbarnsmamman

Nejdu, pengar - rullar in och sedan tokrullar de ut....That´s life I suppose, med många barn. Men så ljuvliga tillgångar vi har av andra slag :-)

2009-01-16 @ 06:47:55
URL: http://sexbarnsmamman.blogg.se/
Postat av: Ingela

Vi ska handla lite imorgon. Jag kom på att vi har en liten kille som snart fyller tre.



Hoppas att allt är bra med dig vännen!



Trevlig helg!



KRAM!

2009-01-16 @ 16:27:59
URL: http://mammabloggen.com/
Postat av: Singelpappan

Du är alldeles för snäll...



Det kan aldrig vara nyttigt i längden. ;-)



Trevlig kväll!



PS

Jag ska göra äggakaga... :-)

Postat av: mimia

Julia: Jag är inte snäll... jag säger ju bara sanningen, se dig i spegeln så fattar du! ;) Jag ska genast springa och köpa krämen! Kram



Sexbarnsmamman: Paris är underbart! En av mina favoritstäder... men det var en sak jag alltid retade mig på i min ungdom och det var att det luktade hundskit överallt man gick eller så luktade det kloakvatten. Förhoppningsvis så har de även i Frankrike hundpåsar och plockar upp efter sig nu förtiden!

Har en kompis som åkte på en weekendresa till ett jättebra pris till Paris förra våren, kanske kan jag fråga henne med vilket bolag de reste?!



Ingela: Hoppas att allt är väl med er! Babyn är så bedårande söt... just det Prinsen fyller ju år. Tittar in hos dig lite senare! Kram

2009-01-16 @ 18:09:07
URL: http://mimia.blogg.se/
Postat av: mimia

Äggakaka! Intressant, har jag aldrig ätit, bara hört talas om... är det gott? Du får nog skicka ett litet smakprov till mig eller ge mig receptet. :)



Jag är inte alls för snäll... lill Fan har varit utan gardiner ända sen i somras och Divan måste ha en sån kudde för hon har ont (whip lash) i nacken... men du jag är nog GANSKA så snäll, men bara ganska...



Kram

2009-01-16 @ 18:12:07
URL: http://mimia.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0