Sushidags...

2009-01-27 @ 23:11:56
Innan Divan flyttade utomlands så var det hennes och min lilla grej att gå och äta sushi lite då och då...

Under det halvår då hon var borta gjorde jag inte så mycket som att ens titta på en sushibit. Idag var det då dags för oss igen...

Divan har ju ätit det ett flertal gånger sen hon kom hem, men jag har inte gjort henne sällskap... och vet ni vad... det blev som nypremiär igen!

Första gången jag åt sushi så tyckte jag inte att det var så där jättegott eller märkvärdigt... det blev liksom godare och godare för varje gång...

Och idag var det så där igen... det var inte särskilt gott tyckte jag...smakade precis som första gången jag åt det! Få se om det är godare nästa gång...

                                    

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0