The Break-up!

2009-01-25 @ 12:06:54
Filmen jag såg igår var en romantisk komedi (fast det var inte så mycket romantik) med Jennifer Aniston och Vince Vaughn.

Innan filmen började fick man välja sida... hans eller hennes. Jag valde förstås hennes och då spelades filmen upp ur hennes synpunkt. Det är tydligen så att man kan se två olika varianter av filmen beroende vems sida man väljer... såg sen att man även kan variera slutet.

Vad filmen handlade om behöver jag ju knappt berätta... titeln säger allt!

Filmen var bra, men den variant jag såg hade inte det slut som jag velat ha...

Fast "hennes" version stämde väldigt väl in på hur maken och jag har det just nu... det var nästan skrämmande likt!

                  

Kommentarer
Postat av: Singelpappan

Det låter mer som terapi än underhållning. Kanske skulle du valt mannens synpunkt i så fall...?



Önskar en trevlig kväll! :-)

Postat av: Mimia

Det var nog både och! Jag ska se mannens version idag...



Tyckte det var lustigt att de gjort filmen så!

2009-01-25 @ 16:29:55
URL: http://mimia.blogg.se/
Postat av: Miss X Jung

Va är det olika slut? Haha, jag har den filmen men trodde bara att det inte egentligen spelade roll vilken sida man valde. Att det typ bara var en rolig grej för att komma till menyerna. Nu måste jag ju se om den! ^^

2009-01-25 @ 19:36:18
URL: http://asianhit.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0