Blixtar och dunder...

2009-07-03 @ 01:12:24
... och sedan magiska under!

 I kväll åskade det... jag har haft en fruktansvärd huvudvärk hela dagen så jag var nästan hundra procent säker på att det skulle åska idag. Och det gjorde det... men på avstånd!

Värstinnan och jag satt på balkongen med varsin kall dricka och bevittnade skådespelet... blixtrar och dunder... men på ganska långt håll... När det åskat klart dök en magisk regnbåge upp på himlen... här regnade inte en droppe, så det måste ha varit längre bort.

Grannflickan hade strax innan tagit med sig lill Fan och Prinsessan till en av badplatserna i närheten för ett kvällsdopp...
Prinsen körde dem... men de kom snabbt tillbaka igen, för de vågade inte bada när det åskade.


Jag är så trött att jag knappt kan hålla ögonen öppna... slumrar faktiskt till då och då!

Bättre att sova...

Kommentarer
Postat av: malin

Men det är ett vackert skådespel, åska och dunder.:)



Kram Ma

2009-07-03 @ 08:03:31
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0