Helt nerspydd...

2009-07-24 @ 16:31:28
... det blev jag igår! Lillebror som precis var på väg att somna och låg i mammas knä och "tuttade" lite sent igår kväll, fick ett hårstrå i halsen (mammas dumma långa hår) och kräktes plötsligt ner hela mamma och sig själv...

Jättekul! Vi fick ta oss en sen dusch... sen var allt frid och fröjd igen!

På väg hem från jobbet igår ringde jag till busungarna ute på ön, då var de i full färd med att grilla sliskiga mashmallows. Lill Fan hade badat bastu och doppat sig i havet...

Värstinnan tillbringade gårdagen i Berlin och smsade på kvällen för att berätta om det äventyret... hon hade tagit en massa kort sa hon.

Pratade med min blomma Divan idag också... hon skulle iväg och träna och hade lite bråttom, så vi ska prata igen sen idag.

Blir säkert ett samtal till både Prinsen och lill Maran senare också...

Konstigt... jag köpte ju ett par skor häromdagen... när jag provade dem i affären kändes de bra och sen när jag provade dem hemma var de alldeles för stora. Kan jag ha varit så snurrig att jag provade ett par och tog ett annat med mig hem?
Eller var kanske fötterna svullna efter allt promenerande... Maken skulle i alla fall gå och byta dem åt mig idag, fin manöver från min sida för att småbarnen överhuvudtaget skulle få komma ut i dag.

Fredag kväll...

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0