Idag blir det partaj!

2009-07-03 @ 16:02:54
Är så glad idag... för min väninna som jag skulle besöka i nästa vecka kommer nämligen hit idag... om bara en liten stund faktiskt! Jag visste att hon skulle komma i morgon och bara sova över för hon skulle på fest här i trakten... men förut när jag satt på bussen på väg hem från jobbet ringde hon och sa att hon var på väg...

Ska blir underbart kul att sitta och prata halva natten... tjejmys!

Igår hade vi en sån där riktig "tvagningsdag" då jag skurade alla ungarna och klippte naglar och hår osv. Värstinnan klippte av ca 2 dm på mitt hår så nu är håret bara  ner till midjan... tjejerna nopprade sina ögonbryn... ja det var full rulle!

Nu ska jag skriva en shoppinglista och dra mig ner till busstationen för att möta min älskling... hon är allt för mig... min syster, min mamma och min vän. Att krama henne är det bästa som finns... bättre än mamma! Det är till och med så att jag gråter av saknaden efter henne ibland... :)

Idag ska jag göra något jag inte gjort sen typ... 1994... ska smyga in på systembolaget... schhhhhh tala inte om det för någon!

Har lovat någon något gott...

Kommentarer
Postat av: Tezz

Tjejmys är alltid trevligt :) Hoppas ni får en bra kväll!

2009-07-03 @ 18:21:10
URL: http://www.metrobloggen.se/svenssonliv
Postat av: Ulrica

Låter underbart med en sådan vän, hoppas att ni hade det jättetrevligt :)

2009-07-04 @ 00:10:26
URL: http://mamaauroras.blogg.se/
Postat av: only me

hoppas verkligen att du får en underbar helg nu då =) eller ja ni båda så klart ler

2009-07-04 @ 11:06:25
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0