Jag är fortfarande...

2009-07-28 @ 11:11:55
...inne på att det är helg! Idag är det söndag i min värld...

Solen skiner, två ungar har gått till biblioteket och två dansar. Jag ska strax börja fixa till mig för att gå till jobbet... jobbar kväll idag.

I morse orkade jag inte riktigt gå upp när ungarna vaknade utan jag låg kvar i sängen och läste. Ungarna tittade på barnkanalen. Jag hörde hur de gjorde små rundor till köket och jag hörde skåp öppnas och stängas... vänta tills jag har gjort frukost ropade jag. Ok fick jag till svar...

När jag kom upp och gick ut till vardagsrummet såg jag små vinbärsstjälkar ligga på golvet och på vardagsrumsbordet... hm... vad är detta? Prinsessan spärrade upp ögonen och sa att de bara hade ätit lite vinbär. Vilka vinbär frågade jag...
De som låg på brickan svarade den lilla damen.

De hade alltså ätit upp de vinbär jag styckfrusit för att använda som garnering...grr! Små tokstollar...

Nej nu ska jag lyfta på rumpen och sätta fart...

Kommentarer
Postat av: nina

gillar du konst och tecknande..kika in hos mig=)

2009-07-28 @ 18:38:02
URL: http://metrobloggen.se/ninaskonst
Postat av: Anonym

sv; tackar=)

2009-07-29 @ 11:41:46
URL: http://metrobloggen.se/ninaskonst
Postat av: Ingela

Det är vid så´na tillfällen man är färdig att sälja ungarna till extrapris på blocket/ingela

2009-07-29 @ 17:38:35
URL: http://www.metrobloggen.se/twingela

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0