Jag frös verkligen idag!

2009-07-04 @ 22:37:45
När jag kom fram till jobbet idag var jag helt genomsvettig, det var så varmt på bussen in till stan... den var fullpackad med människor som skulle ut och sola vid havet. Gissa om jag blev lite avis!

Efter ca tio minuter på jobbet var jag inte svettig längre utan satt och frös... värsta luftkonditioneringen på jobbet! Jag hade en kortärmad tröja på mig och hade gärna velat sätta på mig en kofta... för så kallt var det!

En kollega satt i ett sånt drag att hon fick nackspärr och fick byta plats. Det var riktigt skönt att komma ut i värmen igen när dagens pass var slut.

Var hemma ca halv nio på kvällen... då var lill Prinsessan redan slocknad... lille Bror satt helt utslagen i soffan och bara tittade på mig med stora ögon, han orkade inte ens krama mig. I köket stod lill Maran och hennes kompis och stekte pannkakor till alla...

Plötsligt var här fullt av ungdomar... Värstinnan, The Man, Grannflickan och hennes syster kom ner från dem... Prinsen och hans kompis mötte jag utanför huset så de var redan här.

Bara Divan som fattades... hon är förresten i Norge den här helgen.

Nu är här tyst och lugnt... ungdomarna försvann ut på äventyr. Men sen kommer de tillbaka igen för Värstinnan vill visa upp sin älskling för min kompis.

Det är alltså fullt hus här... alla sängar är upptagna och även golvet till en viss del. Men kul är det!

Från maken intet nytt...

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck - Gratisgåva vid sexpartybokning!

Hej!

Jag tackar ödmjukast för din komplimang!

Så roligt att höra, tack.

2009-07-05 @ 11:07:26
URL: http://rodeback.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0