Jobba jobba...

2009-07-04 @ 12:25:10
Ska strax iväg till jobbet... min käraste kollega behövde vara ledig för att resa till sin syster i Malmö... så jag tog över hennes pass!

Min väninna ska på 130 års kalas, gamla svärmodern fyller 80 och exmannen 50... hon blir borta till sent ikväll.

Vad ungarna ska hitta på det vet jag inte ännu... Men Värstinnan och the Man kommer hit så att lill Maran inte behöver vara ensam med dem.

I natt sov lill Maran, lill Fan och Prinsessan över hos Grannflickan... så vi hade det praktiskt taget barnfritt. Småbarnen somnade visserligen sent, men de lekte fint tillsammans. Väninnan har med sig sin 4 1/2 åring... hon är ju lill Prinsessans bästis. Eller söster som hon själv säger!

För mig som inte är van blev det nog lite för mycket av det goda i går kväll... ;)

Idag sov vi alla länge och sen åt vi en brakfrukost... nästan lite mer brunch än frukost... vi gjorde "baid o bandora" en tomat och äggröra som vi brukade äta i Jordanien... japp... Väninnan har också varit med oss i Jordanien och hon längtade så efter den här frukosten.

Ikväll blir det mera mys och roligheter...

Plikten kallar.... måste rusa!

Kommentarer
Postat av: Monika

Stackare, smält inte bort i värmen:))

2009-07-04 @ 19:20:27
URL: http://systnjurar.blogspot.com/
Postat av: only me

låter som ni har riktigt trevligt iaf =)

2009-07-05 @ 13:31:05
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0