Nu är här nästan dött...

2009-07-23 @ 18:10:25
... på jobbet! Vi är bara tre stycken kvar och inne på trafikledningen tror jag de är två stycken.

Betyder att man får roa sig bäst man vill mellan kunderna... (det låter allt något det).

Sitter här och grämer mig över att jag inte plockade några fläderblommor... jag sköt upp det varje dag... imorgon... imorgon... och plötsligt så hade de blommat över. Jag som hade kollat så noga om det var äkta fläder jag hade hittat.
Det får väl bli till nästa år istället...

Såg alldeles för en stund sen att det redan har blivit en massa rönnbär... kanske jag ska ta och göra lite rönnbärsgelé istället... moa ha ha!

Och inga blåbär eller kantareller har jag plockat heller... det är dåligt med självhushållet!

Kommentarer
Postat av: värstinnan

haha,jag åt kantareller igår mamma:)hihi,jätte gott:)

2009-07-23 @ 22:23:18

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0