Nu är jag glad!

2009-07-24 @ 13:02:04
När jag skulle ut på terminalrast ropade en av cheferna på mig...

När någon ropar på en här så blir man rädd... det kan jag lova! Genast tänker man att något är fel...

Om man gör något fel så kommer det nämligen en bister dam eller herre från trafikledningen med "printar" i handen... och så skakar de på huvudet och säger att det här är inte bra... det kostar kommunen en massa pengar!
Och så sitter man där och känner sig liten och skrajsen och undrar vad det är för stort fel man har gjort... och sen visar det sig att det kanske någon som har fått betala 30 kronor för mycket vid någon resa för att man har valt fel betalare eller så har man glömt att dra bort minuter från beställningen och då kostar resan extra.

Så nu blev jag alldeles iskall när hon ropade...

Vad har jag gjort för fel sa jag... tvärtom sa hon... vi pratade precis om att du inte gör några fel... vi får inga printar på dig, i alla fall inte som på de andra nyanställda... Vi är jätteimponerade!

Glad blev jag...


Kommentarer
Postat av: Monika

Dra lärdom av det:))Måla inte f-n på väggen:))

2009-07-24 @ 15:50:51
URL: http://systnjurar.blogspot.com/
Postat av: malin

Aah, skönt! Grattis! :)



Ha en skön fredag!



Kram Ma

2009-07-24 @ 16:06:56
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0