Bad eller tvätt

2009-06-27 @ 09:03:01

Då är vi där igen... ungarna vill gå och bada och jag har tvättid!

Idag känns det som att jag verkligen måste tvätta... noll kläder i garderoberna... och dessutom reser maken sin väg på måndag. Tror bestämt att jag måste prioritera tvätten idag!

Kanske kan det finnas tid för lite bad i eftermiddag...

Är orolig för två av döttrarna... Divan och Värstinnan... ingen av dem svarade i sin telefon igår. Divans var avstängd och Värstinnan struntade helt enkelt i att svara...

Sånt gör en mamma orolig tjejer! Hör ni det?

Lill Maran har varit här i en hel vecka nu... så skönt att ha henne i närheten... tror inte att hon fattar hur mycket alla har saknat henne den tid då hon varit upptagen med kompisar istället. Hon har verkligen umgåtts med oss och till och med passat barnen när jag har jobbat...  En av hennes gulliga kompisar har även sovit över här, så att hon inte har behövt vara helt borta från de "viktiga kompisarna"...

Igår hade vi mys med Prinsen...  han kom med dricka och chips!


Kommentarer
Postat av: värstinnan

du? mamma,jag strunta inte att svara,jag hörde den faktiskt inte :)

2009-06-29 @ 22:53:57

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0