Dåligt med bloggeriet

2009-06-09 @ 15:55:53
Får inte så många chanser att blogga just nu då det är personer som ockuperar datorn där hemma... enda chansen är nästan som nu på jobbet... eller tidigt på morgonen.

Imorgon ska är det skolavslutning... och vi hoppas på fint väder! Var ute alldeles nyss och nu är det otroligt gott ute...
Tänk om det kunde hålla sig så...

Åt en sen lunch men är redan hungrig igen... hade köpt en färdig moussaka, men den var varken särskilt god eller mättande...
Idag ska jag i alla fall få middagen serverad när jag kommer hem! Och det är ju kul...

Har kommit på att jag inte har några sommarkläder överhuvudtaget... känner mig jätteudda när jag går ut och ser alla människor i sina fina sommakläder. Hu... vad jag är kass på det här med sommar...

Jösses vad hungrig jag är!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0