Den ena besvikelsen efter den andra

2009-06-16 @ 13:43:41

Besöket på AF gick bra!

Det var jag som hade övertaget...

Jag måste säga att jag har förändrats mycket de senaste två åren... jag gör och säger saker jag aldrig skulle ha vågat säga eller göra innan. Jag förvånar mig själv!

När jag kom hem hade posten kommit med ett brev från jobbet... det var mina tider för sommaren! Skrattretande! Jag har förväntat mig att få ett späckat schema... heltid... så skulle det ju blir efter vad de har sagt.
Jag ska vara ledig varannan vecka och jobba varannan... och inte är det heltid då heller. Jag blev riktigt besviken!
Fast sen så ska de förstås ringa in oss också precis så som de gör nu... så då kan det ju ändå resultera i mer jobb.

Dåligt för mig och ekonomin... men samtidigt bra eftersom mina fina barnvakter ändå har svikit mig och inte alls vill ställa upp och passa barnen då dagis är stängt.

Idag har jag även haft kontakt med min gamla chef... jag får jobba 4 veckor där om jag vill nu i sommar... men det är usla två timmar om dagen! 

Allt är så virrigt... blir skogstokig snart!


Kommentarer
Postat av: Therese

Ja myndigheter kan driva en till vansinne!!!! Af och f-k är nog de hemskaste man kan ha och göra med...ja soc är väl med på ett hörn också :)

2009-06-16 @ 13:51:53
URL: http://prinsessansliv.blogg.se/
Postat av: annsan_s

Vilken snygg sida du har!

2009-06-16 @ 16:09:49
URL: http://annlouises.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så hemskt mycket Annsan! Det var roligt att höra!

2009-06-16 @ 19:34:21

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0