Det blev ingen storm...

2009-06-17 @ 08:57:14
... igår, som jag väntat! Pappan fick inget vredesutbrott på sin lille son...

Men han tog med sig honom in på rummet... jag hörde hur han pratade med låg röst... han pratade och pratade... EN gång under samtalet höjdes rösten ordentligt. Jag kunde inte ens höra vad han sa fastän jag försökte tjuvlyssna...

Sen kom pappan ut själv ur rummet... lill Fan stannade på rummet! Gissar på utegångsförbud igen...

När vi skulle äta kvällsmat kom han smygande... han försökte prata med pappa som ignorerade honom totalt. Ok... nu ska han köra den stilen i stället och låtsas att sonen inte finns. Jag hoppas verkligen att han reser snart! Ventilation...

Sonen var i alla fall överlycklig för han hade fått en abborre på kroken... tror kanske att jag ska ta och köpa ett par spön och så får väl jag gå med honom och fiska... har aldrig fiskat i hela mitt liv! Kanske hög tid att prova på...

Eller... en ännu bättre idé... jag kan skicka iväg både honom och Prinsen till min bror som ofta åker ut med båten och fiskar makrill... de brukar åka hela gänget, min pappa och alla bröderna. Två personer till borde inte göra någon skillnad!

Bra ide... den ska jag genomföra å det snaraste!

Kommentarer
Postat av: malin

Hej!

Välkommen! Kul att du gillade vad du såg. :)



Jobbigt med "lillfan". Ja vad kan man säga? Pappa= bekväma varelser.



Jättefin blogg, ska kolla närmare. :)



Kram Ma

2009-06-17 @ 11:09:24
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Postat av: only me

låter som en bra idé för sonen =) kanske hade varit skönt för honom med lite miljöombyte.

ja inte lätt med uppfostran... varken av män eller söner hehe.

hoppas det lugnar ner sig.



kram

2009-06-17 @ 12:22:38
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974
Postat av: Soulsister

Aldrig lätt att vara varesig förälder eller barn...o konflikter är aldrig roliga....suck!



Hoppas det löser sig

kram

2009-06-17 @ 13:21:34
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0