Det ska bli regn...

2009-06-09 @ 08:38:13
... för det läste jag i Metro i morse! Fram emot midsommar ska det bli lite bättre igen...

Fast just nu är det ju strålande sol ute!

Prinsessan var på strålande humör när hon kom hem från skolan igår. Utflykten hade varit så lyckad och hon hade lyckats äta upp hela matsäcken som jag packat ner. Det var första gången under hennes skolhistoria som det hänt!

De hade varit på stadsbesök och åkt paddanbåtarna... och det var ju jättekul... för man fick ducka när båten skulle under vissa broar! Idag skulle de ha mys med sig till skolan för det var film idag...

Jag har tre dunderförkylda ungar hemma... febriga och snuviga! Hoppas i alla fall att lill Fan blir av med febern så att han kan gå på skolavslutningen i morgon.

Det var precis en tant som kallade mig för gullegull tjej och gav mig en gullekram genom telefonen... hihi!

Kommentarer
Postat av: only me

typiskt att de ska bli sjuka lagom till sommarlovet...

hoppas de kryar på sig =)

2009-06-09 @ 12:21:58
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0