Idag...

2009-06-25 @ 10:06:35

... är jag ledig och hade tänkt ta med mig mina barn till sjön! Men jag tvekar... dels för att de har bråkat hela morgonen och inte varit snälla mot varandra alls och dels för att jag har tvättid mitt på dagen och jag MÄSTE helt enkelt tvätta...

Ett dilemma...

Kanske man kan åka upp lite senare på eftermiddagen...

Sen är det ju problemet med kläderna också... jag har ju absolut inget somrigt att ta på mig! Kan ju inte sitta vid sjön i full vintermundering...

Oj oj oj, såna problem jag har! Skakar ojande på huvudet...

Det är illa
!


Kommentarer
Postat av: Singelpappans

Man ångrar aldrig det man gör med sina barn, bara det man inte gör!



Hoppas ni får det skönt!

Kram

Postat av: Mimia

Singelpappan: Så sant så sant! Men vem tar hand om tvätten? Inga rena kläder kvar och jag vet inte när jag är ledig igen... :/

2009-06-25 @ 10:19:25
Postat av: only me

mina barn fick snällt stanna hemam igår när jag tvätta :p

men idag tvingar de mig att gå till stranden...

2009-06-25 @ 10:54:28
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974
Postat av: Mimia

Har bestämt att vi helt enkelt struntar i tvätten... försökte flörta med en gammal tant i tvättstugan och byta tid med henne... hon hade en ikväll, men hon ville inte! Surtant! Vi drar i alla fall till stranden... gud vad jag kommer att svettas!

2009-06-25 @ 11:24:54
Postat av: only me

jag hade iaf en klänning att dra på mig o det blåste rätt bra här så jag överlevde ler



hoppas ni hade en bra dag o att du snart hittar en ny tvätt tid =)

2009-06-25 @ 20:38:38
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974
Postat av: malin

Hoppas det löste sej! ;)



Kram Ma

2009-06-25 @ 22:47:13
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0