Lille Bror och jag...

2009-06-13 @ 13:51:14
... vi tog oss en sväng in på köpcentret när vi var ute och handade. Kan bara säga att det var sista gången jag tar med mig honom när jag vill se mig omkring.

Han är för stor för att sitta still och vara snäll i vagnen! Så nej tack...

Vi var i mina favoritaffärer... Indiska... där jag hittade två tunikor och en kudde som jag vill ha. Sen gick vi in på Di Moda där jag blev alldeles genomkär i en stor emaljkanna med jordgubbsmotiv på, där fanns även en del annat jag skulle kunna tänka mig.

Vi var inne på Åhlens och där skulle lille Bror få välja en leksak, eftersom han inte fått några riktiga presenter ännu... han stod och tittade på en del olika bilar, sen fick han syn på en liten babydocka i blå kläder och den skulle han haaaaa....

Hade det varit pappa som varit med honom så hade han definitivt inte fått köpa en docka (ni skulle sett pappas min när han såg den), men vaddå... vill han hellre ha en docka än en bil... så varför inte?!

Vi köpte lite glasmålningsfärg och nya penslar på Panduro... det ingår i mina planer för aktiviteter för barnen då det regnar. Ska bli spännande att se vad de gör för något med dem...

Idag blir det slapparmat... enkelt... pommesfrites med kycklingvingar (har precis gjort i ordning en marinad) och tsatziki till.

Gurkan är jättebillig nu... 6:90 kilot på Willys! Tänk om man kunde få jordgubbar för det priset...

Nu ska jag greja lite...

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0