Lite film...

2009-06-13 @ 09:37:42
Värstinnan och jag tittade ju på en massa filmer häromkvällen...

Vi såg bland annat på Notting Hill och Marie Antoinette. Julia Roberts, Hugh Grant och Kirsten Dunst är skådespelare jag gillar skarpt.

Notting Hill har blivit lite som Pretty Woman... man kan se den hur många gånger som helst utan att tröttna. Självklart ska man väl inte titta för ofta på den...

    

Det var första gången vi såg Marie Antoinette fastän den faktiskt är från 2006. Värstinnan som tydligen missat när de läste om Marie Antoinette (eller så har de helt enkelt inte gjort det) i skolan tyckte det var häftigt att det var typ historia och att det kanske faktiskt gått till på det sättet.

    

Det var en ganska söt film tycker jag, men inte någon storfilm som man vill se om och om igen.
Jag tyckte också att Axel von Fersen liknade prins Carl Philip lite grann...

    

Sen såg vi också på Hur man gör en pudel... och den gick ju på femman igår kväll såg jag!

Kommentarer
Postat av: mammatezzan

tack för kommentaren om min design, fint här oxå juh :)

kommer antagligen att kika in lite då och då

Ha en trevlig helg

2009-06-13 @ 10:02:36
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0