Minikonferens

2009-06-04 @ 18:51:42
Det var typ en minikonferens vi hade på jobbet idag...

Kul och ganska givande, info om nyheter inom förvaltningen och nästa års budget... vilken inte var så kul! Detta varvades med lite utbildning...

Innan den här månaden är slut ska vi tydligen genomgå ytterligare en utbildning... den har vi väntat på, för den skulle egentligen ha ingått i den första utbildningen.

Sen gick vi på restaurang på förvaltningens bekostnad... himla snällt... men jag förstår inte hur det hänger ihop med det sk sparandet och alla indragningar...

Men men... jag åt i alla fall jättegod mat... är fortfarande mätt! Lagade middag till gänget ... vilket var en pina då jag nästan kände mig illamående för att jag fortfarande var så mätt!

Träffade en av mina äldsta och närmaste vänner (Prinsens gudmor) mitt på ängen när jag var på väg hem... vi bor två hus i från varandra men ses nästan aldrig nuförtiden... vi har i alla fall bestämt att vi ska åka på en dagstur till Danmark innan sommaren är över... vi ska till Skagen... det är en tradition för oss! En heldag i Skagen med strandbesök, sevärdheter och restaurangbesök!


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0