Nu tänker jag prova...

2009-06-15 @ 20:57:10
... på hur det är att ha reklam på bloggen!

Reklam som jag väljer själv... för saker som jag själv skulle kunna tänka mig att köpa. Jag börjar med en liten annons för
Bamse

En tidning som jag själv läste när jag var liten och som alla mina barn har läst och prenumererat på i omgångar.

Bamse är en kul figur och jag tycker att man lär sig bra saker både genom att läsa serietidningarna, böckerna och att se de tecknade filmerna.

När jag var liten satt vi och ritade egna bamsefigurer och gjorde familjer... långt innan Bamse själv fick en egen familj i serien. Jag hade en hel (liten) kartong med olika  bamsefigurer i.

Bamse gillar vi och säg den som inte går och nynnar på bamsesången då och då...

        

Kommentarer
Postat av: Sanne - bloggdesigner

Hej!

Just nu pågår en bloggdesign-auktion där utgångspriset är endast 10kr! Välkommen att lägga ett bud eller bara kika :)

2009-06-15 @ 22:17:33
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/
Postat av: Soulsister

Tittar bara snabbt in för att säga hej, hinner inte kommentera så mkt just nu...men ja finns här ändå :)



kram från mig

2009-06-15 @ 22:18:17
URL: http://www.soulsistersdiary.com
Postat av: Singelpappan

Har faktiskt aldrig varit så förtjust i Bamse. Ändå tvingades jag läsa om honom, om och om igen för barnen när de var små. Som om inte det räckte fick jag dessutom titta på tecknade bamse-filmer.

Postat av: Nazli

sv: taack, du ar också en jätte fin blogg! =)

2009-06-16 @ 02:29:05
URL: http://naazlis.blogg.se/
Postat av: Mimia

Nazli: Tack så mycket! :)



Sanne: Jättefin design! Jag var inne och kikade... men jag tycker nog att det är roligare att pyssla lite själv.

2009-06-16 @ 19:36:27

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0