"Om inte du var min mamma..."

2009-06-27 @ 09:08:03
Häromdagen stod jag i hallen och fixade håret... jag skulle strax gå till jobbet. Jag muttrade något om mitt hår och om hur jag såg ut. Jag hade tagit på mig en ny tunika och det kändes lite obekvämt.

Då kom lill Fan ut till mig... han tittade på mig och så log han ett brett leende och kom fram till mig och kramade mig... och så sa han:

"Vad snygg du är mamma! Om du inte var min mamma så skulle jag ha dig som tjej när jag blir stor..."

Och genast fick mammas självkänsla sig en kick och jag kunde glatt gå till jobbet.

Barn är smarta...


Kommentarer
Postat av: Neha

Bad underbar kommentar=)

2009-06-27 @ 17:35:24
URL: http://tjoockis.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0