Totalt tumult

2009-06-12 @ 13:10:01
Är på jobbet... fick sms från Värstinnan där hon frågar när jag slutar... ringer till henne och det ända jag hör är en massa skrik och tv:n på jättehög volym.

Lill Prinsessan sitter inne i sitt rum och bara skriker... Värstinnan har feber och ont i halsen och ligger till sängs. Pappan ligger tydligen och sover... gud vad trött han måste vara av att inte göra någonting!

När jag hör hur ungarna skriker och lever rövare... och ser bilden av hur hemmet kommer att se ut när jag kommer hem ... då börjar jag att koka inombords!

En vuxen människa utan någon känsla för ansvar överhuvudtaget! Fy sig...

Kommentarer
Postat av: only me

usch inget roligt när man e hemifrån o det blir så... hade en del såna samtal när jag var på sjuhuset med dottern...

jag trodde mannen skulle vara iväg men det kankse bara var en kortare runda då eller??

jag hade blivit lite knäpp om han bara ligger o sove...

2009-06-13 @ 09:56:39
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0