Vad ska man hitta på?

2009-06-13 @ 10:30:53
Det är inget roligt med regn!

Ungarna vill helst inte gå ut ... och när de är hemma och inne så bråkar de bara med varandra.

Vad ska jag hitta på för aktiviteter de kan göra när jag är på jobbet?

Det står still i mitt huvud just nu... inte en endaste liten idé!

Nåja... jag har ju en hel vecka på mig att förbereda... ska i alla fall baka och greja en del så att de har fika att plocka fram när de känner för det. Lite nyttiga mellanmål osv...

Funderar på om jag ska ta mig en tur till östhjälpen idag... det är den enda second hand vi har i närheten. Kanske man kan hitta något de kan pyssla med där... tex ett dockskåp som behöver renoveras, barnmöbler att måla om , ett coronaspel...

Behöver åka och handla också... hm... undrar om sonen... nä jag tror inte det!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0