Vilken typ av kök gillar du?

2009-06-09 @ 22:33:28
Köket är ju det klart viktigaste rummet man har... tycker jag!

Och där ska man ju trivas... det ska finnas plats att umgås och att arbeta... det ska kännas hemtrevligt.

Varma färger, trä och sten blandat...

Men det skulle vara oerhört svårt att välja ut ett kök... det finns så många fina.

Ett par bilder...

    

    

Tror nästan att jag gillar det här enklaste köket ovan bäst utav de här modellerna... fast det första ser ju oerhört mycket varmare ut...


    

Fast det vita är jättesnyggt och fräscht!

    

Härlig diskho och se på spisen... fast jag är livrädd för gasspisar!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag gillar vitt!

Skulle så gärna ha ett vitt kök, men vårat är nog ganska likt det översta, fast mindre tyvärr.

Ha en bra Onsdag

Kramen

2009-06-10 @ 06:42:44
URL: http://steinsdotter.blogg.se/
Postat av: Soulsister

Jag har ett kök i samma färger som det första köket, älskar det men kan tycka det blir lite mörkt ibland. Skulle gärna vilja ha ett ljusare kök...men det blir svårt i vårt hus just nu. Så mkt annat som står på "att göra listan" så det får vänta lite till...

2009-06-10 @ 08:10:31
URL: http://www.soulsistersdiary.com

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0