Vilken underbar hetta!

2009-06-28 @ 09:50:49
Fast jag vill ha mer...

Ungarna är överförtjusta... de springer och tittar på termometern som sitter mitt i solen utanför flickornas sovrumsfönster..." mamma, mamma...det är 43,5 grader ute...!"

Sen är det ett evigt tjatande om att åka och bada... de skulle nog helst tälta på stranden. Jag skulle mer än gärna ta dem till stranden... men jag har inte råd att köpa busskort! Ok... vi kan ju gå, men det är långt och uppför hela tiden!

Småbarnen orkar inte och min rygg klarar inte att putta en packad vagn uppåt...

Vi har en annan badplats i närheten... eller ja, den ligger lika långt bort men det är inga backar dit... men dit vill inte barnen gå... för förra året blev de attackerade av en massa getingar där...

Jag måste dessutom förbereda för veckan som kommer idag...

Maken reser i morgon, så det blir lill Maran som blir högsta hönset här hemma i veckan. Ska bli spännande att se hur det går! Första gången hon ska passa dem så långa dagar... den här veckan kan hon säkert få hjälp utav Värstinnan och the Man, men sen reser de också bort!. Vårt dagis är stängt nu...

Mitt huvud knakar av alla tankar... allt som ska fixas, långa dagar på jobbet då jag sitter och undrar över hur det går hemma...

Kommentarer
Postat av: only me

underbar hetta vet jag inte om jag kan hålla med om men hetta iaf :P

ja det är ett väldigt slit med barn o packning när man ska till stranden fast nu har jag ju bara två barn hemma så e ok.. men tar väl iaf nästan 30 minuter innan vi e framme så när man väl kommit hem igen e man genomsvett på nytt :p



hoppas att allt fixar sig därhemma förstår att du har mkt att planera o organisera...



ha en bra dag i värmen =)

2009-06-28 @ 12:22:14
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0