Första dagen på nya jobbet avklarad...

2009-03-05 @ 18:47:22
... vilken känsla att inte behöva höra ett barnaskri på hela dagen! Men gud vad jag har längtat efter dem...

Det känns också knepigt att komma hem vid sextiden och inte ha klarat av en enda hushållssyssla hemma... vet inte om jag kommer att klara det! Jag är inte fysiskt trött som jag kan vara efter en heldag hemma med allt var det innebär, däremot är det ganska så fullt utav information i huvudet.

Det är två nya datasystem att lära in... jag blev glad när jag såg att båda systemen påminner om andra system jag redan jobbat med innan.

Det är en trevlig arbetsplats med trevliga kollegor så det kommer nog att bli alla tiders att jobba där...

Längtar redan tills imorgon... fast inte efter att behöva gå hemifrån vid sex!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0