Jag fick jobb!

2009-03-02 @ 17:04:57
Ett litet snabbt telefonsamtal i morse... är du fortfarande intresserad av tjänsten? Mitt svar: Ja!  OK, kan du börja på torsdag...

När jag kom hem från kursen på AF hade jag fått ett mail med arbetstider för de kommande tre veckorna...

Nu gäller det bara att få dagis att gå med på en snabb  ändring av barnens vistelse på dagis. Eller kanske inte... får jag bara någon som ställer upp de här två första dagarna i den här veckan så löser det sig sen, för maken kommer hem på fredag kväll... mycket tidigare än väntat!

Hans planer hade gått i stöpet...fick inte visum till det land han skulle besöka och ingen förklaring varför han fick nej. Han själv trodde det berodde på att hans hemland och det andra landet haft ganska så dåliga relationer den sista tiden.

Idag fick jag också ett meddelande på mobilen angående lill Fan... möte hos rektorn imorgon.
Känner att det börjar bli lite mycket av allt det onda nu... skulle behöva något riktigt roligt... klart... jobbet är jag ju glad för!

Kommentarer
Postat av: only me

grattis till jobbet=)

glad för din skull!

2009-03-02 @ 23:54:09
URL: http://blogg.aftonbladet.se/974
Postat av: Mrs Mulatt

Wow!!!! SUpergrattis.. shit vad kul!

2009-03-04 @ 00:02:17
URL: http://blogg.aftonbladet.se/12197

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0