Rejält med snö! Äntligen...

2009-03-12 @ 20:36:55
När jag och lillen gick och la oss hade det precis börjat att snöa lite stilla... när jag vaknade var det alldeles vitt ute! Vilket underbart vinterlandskap, jag satt nyss på balkongen med en kopp te och bara njöt! Halva balkongen var snöfull och hela räcket var täckt. Jag tog en näve och... det var kramsnö! Härligt!

Barnen har varit ute och åkt pulka hela eftermiddagen... det gick knappt att få in dem!

I morgon är jag ledig och då ska jag faktiskt låta småbarnen vara lediga från dagis för jag saknar så att vara med dem. Om snön fortfarande ligger kvar ska vi ut och åka pulka.

Maken är tydligen väldigt upptagen för han har  inte varit hemma en endaste kväll sen den kväll då han kom tillbaka från sin resa. Han är ute hela nätterna och dyker upp på morgonen lagom till att jag ska iväg till jobbet, det betyder ju att han sover hela dagarna medan barnen är på jobbet och han gör absolut ingenting hemma... Hm!

Han har en kompis här från sitt hemland som bor hos en systerson till honom, så det är där han hänger hela tiden... som tur är så åker kompisen hem snart igen! Då får det nog bli lite rotation på dököttet!

Lill Prinsessan sover redan, trött efter allt pulkåkande... men nu är det dags att få de andra tre i säng.

Divan håller på att göra sig i ordning för att gå ut och träffa några kompisar, Värstinnan är hos the Man (pojkvännen) och Lill Maran och Prinsen är hos pappa.

Prinsen har visst varit på ett par lägenhetsvisningar... spännande... få se om det leder till något!

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0