Sköna söndag

2009-03-08 @ 18:39:27
       

       

       

        

Idag har det varit full fart ända sen i morse... trots att vi kom i säng sent var vi uppe tidigt och begav oss av till Vattenpalatset med barnen.

Prinsessan hade en kompis med sig och de badade för sig själva, därför blev det inget kort på dem. Bad och lek gör små barn hungriga... så vi pausade badet och åt mat från Vattenpalatsets egen restaurang. Efter maten fick de ta det lugnt en stund innan det var dags att bada mera...

Väl hemma i våra egna trakter igen så promenerade barnen i förväg hem och maken och jag gick på shoppingrunda i köpcentret. Det blev en omgång kläder till alla småbarnen och så till maken... som vanligt blev det inget till mamma!

Trots att det egentligen är mamman som är i störst nöd vad gäller kläder...  ja ja ... jag får väl ta mig en tur i lugn och ro en annan dag! Vilken kvinnodag...

Nu ska jag fixa och greja inför morgondagen... sen är det makens tur att stå för markservicen hela veckan!


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0