Tog en sväng till rivieran...

2009-03-21 @ 14:56:59
... det var ut på balkongen det! Herregud var varmt det var där... satt utan kofta, utan strumpor i bara en tunika på balkongen och drack kaffe på förmiddagen... och inte en enda kall vind! Det var jättegott!

Jag slöt ögonen och drömde mig bort...mm... rivieran...

Det hade allt varit något det!

Nej... här är det vardagen som gäller... idag har jag städat köket och tvättat fönster. Ska strax ge mig på resten av lägenheten... inte för att jag orkar (har feber och rösten är nästan väck) utan för att jag måste... det kan inte se ut så här!

En svinstia... där galten stack iväg ut på äventyr utan att bry sig om mina bedjande blickar om hjälp. Kultingarna bara tittar på mig och undrar vad jag är för en jäkla sugga som försöker tvinga dem att böka upp i lägenheten!


I närheten av mitt jobb går det tre stycken stora grisar (mitt i stan) i en hage... de används för att böka upp jorden ( istället för att låta någon gå med jordfräs... det ska nog bli en ekologisk odling)... på bara en veckas tid har de faktiskt nästan bökat upp hela hagen... duktiga grisar!

Kommentarer
Postat av: Fierza

Hahahha, duktiga grisar! :D Haha..

Ska vi åka till Karibien?

2009-03-21 @ 18:43:20
URL: http://fierza.blogg.se/
Postat av: nela

nu e våren här! snart kan vi fika alla tillsammans eller äta sushi!

2009-03-21 @ 21:32:51
URL: http://vrionela.blogg.se/
Postat av: Julia

Tack :) hihi ja visst passar hon i stilen? Hon bär upp den nått grymt bra haha ;)

2009-03-21 @ 21:38:32
URL: http://juliakrischel.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0