Allt gick bra... och "oroliga mamman" kunde pusta ut!

2009-05-06 @ 18:47:06
Operationen gick finfint!

Mobilen var avstängd för att de var på uppvaket. Lill Fan hämtade sig fort och redan klockan två var de på väg därifrån.
De var hemma vid en kvart i tre och då var han så hungrig så... och då hade han redan ätit ordentlligt efter uppvaket!

Lill Fan är en sån person som återhämtar sig väldigt fort. Han har inte vilat en sekund sen han kom hem vilket han borde... just nu sitter han och pluggar matte. Vet inte hur jag ska lyckas honom honom stilla de här kommande dagarna.

Sist han opererades hamnade ärret på ett ställe som gjorde så att man inte ens ser det nu, man får verkligen leta... men den här gången är det på ungefär samma ställe där ett blindtarmsärr brukar hamna... och det ser stort ut! Så det här kommer nog tyvärr synas även när det läkt!

Nu har min oro i stället hoppat över till Divan, hon mår inte alls bra idag... hade typ krampat igår och idag hade hon svimmat. Jag fick henne att åka till akuten men hon orkade inte stanna kvar och vänta där... hon mådde för dåligt!

Så nu får jag ringa och kolla henne hela tiden, så det inte händer något...

Kommentarer
Postat av: nela

hoppas lil fan och divan mår bra! och de små förkylda och du med! stor kram på er

2009-05-06 @ 22:30:31
URL: http://vrionela.blogg.se/
Postat av: Jennie

Vi måste se till att försäkra lilla Divan. I morgon skall hon till farbror doktorn har jag bestämt. Så vi får klarhet i dessa skumma svimningar. Inget får hända vår Nattis.

2009-05-06 @ 23:42:37
URL: http://www.bloggterrier.blogspot.com

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0