En fin dag...

2009-05-11 @ 08:25:18
... ser det ut att bli!

Här har vi varit uppe i ett par timmar och ungarna leker för fullt! Redan kvart i sju satte Bebben på dammsugaren och tyckte att vi skulle städa. Prinsessan har gått till skolan och lill Fan ligger och sover. Jag skulle skicka honom till skolan idag, men så råkade jag av en händelse titta på pappret ( ett schema över medicinering, dusch och omläggning osv) som läkaren skickade med hem, där stod det att han skulle vara hemma i 7 dagar från skolan...  innan operationen sa de ca 3 dagar till mig!

Gissa om han blev sur när han fick stanna hemma!

Igår började jag rensa i klädkammaren... har redan fyllt två stora svarta säckar med gamla kläder som ska slängas/lämnas bort.

Ha ha... i snart 4 år har jag haft planer på att göra om klädkammaren till en egen liten hörna åt lill Prinsessan och först nu har jag fått tummen ur.
Det är inte så mycket kläder i klädkammaren... det var väl ungefär det som jag har packat ner nu... nej där står en massa kartonger med julsaker, böcker, fotografier, prydnadssaker osv. Saker vi ställde in där när vi flyttade in i lägenheten och som skulle packas upp... men som inte har blivit uppackade. Tydligen behöver vi dem inte! Och då kan jag lika gärna slänga dem...

Usch... idag har jag lite viktiga samtal att ringa... sånt gillar vi inte! På jobbet är det helt ok att prata i telefon, men privat är jag inte direkt förtjust i det.


Nej, nu ska jag ta med mig en kopp kaffe ut i solen på balkongen...

Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0