En kopp thé och en god smörgås...

2009-05-30 @ 22:34:05

... ska jag alldeles strax inta på balkongen!

En lugn och skön stund i tystnaden, endast ackompanjerat av fågelsång och friska vindar...

Känns som om den här dagen har varit ovanligt lång... är jättesömnig! Men det blir nog ingen sömn ännu på ett bra tag.
Prinsen skulle ut och jag vet att jag kommer att hålla mig vaken tills han kommer hem igen...

I morgon är det Morsdag... alla småbarnen utan Bebben ska åka med grannfamiljen på picnic till Slottsskogen. Jag, Divan och Värstinnan ska på dop... är faktiskt osäker på om jag orkar med min rygg.

Idag firar Värstinnan och the Man ett år tillsammans... fick ett jätteglatt sms förut! Hon skrev att detta var den bästa dagen i hennes liv, att de hade tagit in på ett hotell med havsutsikt i stan, att de skulle till Liseberg och ha jättekul hela kvällen och sen skulle de till hotellet och dricka champagne...

Så kära så!

Det kryllar av sprudlande döttrar här... tänk om bara gamla mamman kunde vara lika glad!


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0