En lycklig Prinsessa...

2009-05-19 @ 18:46:11

... nu har hon glömt att hon var sur över att hon inte fick godis härom kvällen!

Idag när hon kom hem från skolan kom hon inspringandes och kastade sig runt halsen på mig och ropade: "Jag är så lycklig... vi kom 3:a i talangjakten!"

Idag har de nämligen haft talangjakt på skolan och de tre bästa bidragen ska få uppträda på skolans folkfest som snart äger rum...
Prinsessan och hennes lilla gäng hade alltså lyckats komma 3:a ... de har tränat hårt den här senaste veckan... de är en grupp på 5 tjejer och en kille som dansar tillsammans till låten Hope and Glory.

Prinsessan och en av de andra tjejerna står för koreografin... det märktes... för idag när hon visade mig dansen såg jag att den är uppbyggd på steg som hon lärt sig i dansskolan... hon är riktigt duktig den lilla tjejen! De som kom etta och tvåa är barn från de högre klasserna...

Nu har vi en glad mamma här som verkligen ser fram emot att gå på folkfesten! Då ska jag försöka filma lite...

     


Kommentarer

Lätta ditt hjärta här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0